Monday 26 November 2012

Zizan menang Shout! Award 2012

Assalamualaikum,k saya tahu yang saya lambat update tentang 2 Shout Award yang demenangi oleh Zizan 2 hari lepas iaitu hari jumaat.
Apa yang buat saya kagum tentang Zizan ni dimana dia sangup bergegas datang ke acara majlis Shout Award yang diadakan di Surf Beach,Sunway Lagoon selepas dia selesai beraksi di gelangang MLM2012(Maharaja Lawak Mega 2012) dan ia harus diberikan pujian.

Dia yang jarang muncul dalam produk atau program di 8TV membuat kan dia terkejut dengan anugerah yang dimenanginya.Apatah lagi,Shout! Awards ini merupakan anugerah hiburan yang lain kerana ianya membabaitkan golongan 'urban'sesuai dengan 8TV sebagai stesen 'urban'Dia berkata bahawa dia hanyalah orang kampung XD.

Jadi dia amat bersyukur dengan anugerah yang diperolehi dan akan meningkat kan usaha nya di industri hiburan kelak.

Antara anugerah yang dimenangi oleh Zizan::
Best On-Screen Chemistry :Johan dan Zizan (Raja Lawak Musim 6)
Favourite TV Personality : Zizan (Raja Lawak Musim 6)

Fakta : Zizan dapat tahu dia memenangi anugerah ini melalui follower twitter dia yang menyatakan dia telah memangi dua anugerah.


P/S: Semoga dia dapat mengekalkan kemenangan yang dia miliki kerana sebelum ini pun dia pernah memenagi nya.Share2 lah ye :D



No comments:

Post a Comment

Entri Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bersumber dari : http://www.abyfarhan.com/2013/01/cara-membuat-like-box-facebook-melayang_4.html#ixzz2JSICtrSO Follow us: @aby_farhan on Twitter